У 2012 році Audi TT отримує нове відродження.

Мрія багатьох гламурних дівчат Audi TT у 2012 році отримує нове відродження в якості високо продуктивного спортивного купе яке використовує турбонаддув і яке є єдиною моделлю з ручною коробкою передач. Зараз на моделях, встановлено 18-дюймових колеса замість 17-дюймових коліс.

Обидва Audi TT і Audi TTS доступні, як купе так і родстер. TT використовує турбонаддувом 2.0-літровий TFSI двигунів з подвійним зчепленням (DSG) автоматична коробка передач. Аudi TTS використовує турбонаддув 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з системою прямого вприскування і шести-ступінчастою DSG. Є варіант і Quattro повний привід на всі колеса але тільки купе, вона використовує двигун з турбонаддувом п’яти-циліндровий з шести ступінчастою механічною трансмісією Quattro на всі колеса.

Функції на Ауді TT coupe використовуються стандартно 18-дюймові легкосплавні колісні диски, клімат-контроль, датчик дощу, двірники, обігріваються також форсунки омивача, бі-ксенонові фари, світлодіодні лампи, протитуманні фари, круїз-контроль, підігрів дзеркал, автоматичне затемнення дзеркала заднього виду , Bluetooth, обігрів-регульовані сидіння, спліт-задні сидіння, килимки, шкіряне кермо, CD/MP3 стерео і бортовий комп’ютер. Audi TT roadster має механізований жорсткий верх.

Стандартні функції Audi TTS майже ні чим не відрізняється від Audi TT.

Тільки в оновленому Audi TTS coupe є можливість встановлення 19-дюймових коліс, встановлена ​​глянсова чорна решітка в матовою алюмінієвій рамі, матова обробка дзеркал і основних частин заднього спойлера.

А в цьому році вже дилери Audi в США ціни оголосили вже й на 2012 TT RS і ця ціна складає всього 56 850 без податків.
Audi TT RS працює від 2,5-літрового турбованого п’ятициліндрового TFSI двигуна з потужністю 265 кВт. Двигун працює в парі з шести ступінчастою механічною коробкою передач і Quattro в стандартній авто комплектації. Розгін авто 96 км / год займає 4,1 секунди, так що 2012 TT-RS є найшвидшим Audi в своєму класі. Підвіска використовується Magnetic Ride яка постійно адаптується до поточної ситуації на дорозі, спортивний же режим відключає Magnetic Ride, підвищує чуйність і активізує більш потужний звук двигуна через його заслінки в системі випуску.

Радимо почитати:

Toyota Vios. Все та ж стара Toyota Vios 1.5 з супутньою автоматичною і ручною коробкою передач зазнала змін, але з такими показниками як раніше. Зовнішні зміни...
Новий Hyundai Santa Fe Sport – нижче колишнь... Коли ми дивимося на новий Santa Fe Sport, ми бачимо, дизайн, який нагадує нам про щось на зразок більш привабливого наприклад Subaru Tribeca, або,...
Volvo S60 Polestar. Volvo S60 Polestar, ймовірно, самий божевільний Volvo в існуючих на сьогоднішній день. Чому? Ну, це S60 який розганяється з 0 до 100 км / год всьо...
SsangYong XIV-2 – “кабріолет” кр... І знову всі готуються до автомобільних виставок компанія SsangYong як передбачається повинна представити свій XIV-2 Concept це такий собі кабріоле...