Глобальне виробництво фарб і різних покриттів.

краскиГлобальне виробництво фарб і різних покриттів процвітає в розвинених регіонах України. Зростаючий попит на якісну лакофарбову продукцію вносить свій внесок у загальне розширення кількості будівельних матеріалів на світовому ринку покриттів.

Промислове зростання в країнах, що розвиваються також є основною рушійною силою економічного зростання в лакофарбової промисловості. У більшості регіонів світу, лакофарбова галузь є розвиненою і зростання промисловості залежить від ряду факторів, у тому числі від рівня економічної активності та стану будівельної галузі, одним з основних споживачів фарб і покриттів. Відповідно до висновків, що містяться в доповіді BCC досліджень світових ринків і передових технологій для лакофарбової продукції та покриття частка на ринку була оцінена в $ 111 200 000 000 в 2012 році і повинна досягти $ 116 900 000 000 в 2013 році.

промышленное освещениеТакож набуває популярності промислове освітлення з застусуванням LED пристроїв та з модернізацією та розвитком нових виробничих площ. Лідером з поставок яких є компания СВЕТОЧ.

Заводи виробники фарб і покриттів зацікавлені в забезпеченні своїх клієнтів різноманітною колірною гаммою продукції і це пояснює впровадженням у виробництво нових технологій завдяки яким створюються нові харчові фарби лідером з виробництва яких в Україні є компанія «АКВАХИМ», а також надають огляд ринку на основі аналізу основних тенденцій ринку по регіонах і областях застосування. Крім того, в доповіді описано багато нових подій, що відбуваються в лакофарбової галузі по відношенню до безперервного поліпшення екологічних показників.

Інформація, представлена у звіті, покликана допомогти менеджерам з маркетингу визначити нові ринкові можливості та розробити цільові плани просування для фарб і покриттів, галузі досліджень і розробок, щоб залишитися на вершині з конкурентною ціною і вивчити попит на фарби і покриття та розробку нових продуктів, щоб зрозуміти динаміку ринку, і визначити можливі нові ринки. Таким чином, споживання також може включати в себе і імпорт продукції в деяких регіонах, де виробництво не є самодостатнім.